Friday, February 5, 2016

Odlična in enostavna jajčna omleta s porom


Ali tudi vi prisegate na enostavne recepte, na jedi, pripravljene v nekaj minutkah? Ker obožujem jajca, ki so, kar dokazujejo tudi najnovejše študije, popolno živilo, poleg tega pa, vsaj mene, zelo nasitijo, bom delila z vami en simpl recept.

Vse, kar se je znašla v tem obroku, je:
- 2 jajci
- približno tretjina večjega pora
- olivno olje
- pol čebule
- začimbi: peteršilj in sladka paprika



Prvi korak: Pripravila sem vse sestavine in jih zbrala na pultu. Če iz hladilnika jemljem eno po eno stvar, navadno kakšno pozabim. No, meni je tudi tokrat uspelo, da sem pozabila na sol, a mi ni prav nič manjkalo :).



Drugi korak: Na ponvi sem segrela olje, na drobne kolebarje narezala por in ga prepražila. Prav tako sem nasekljala tudi čebulo in jo prepražila.

Zadnji korak: Ko se je iz ponve začelo rahlo kaditi, sem vlila jajci, pokrila s pokrovko in pekla nekaj minutk (nikoli ne merim, a stanje spečenosti jajc preverjam kar sproti, pokukam in vidim, kakšno je stanje :). Sicer imam raje bolj, kot pa manj, zapečena jajca).

Ko se je omleta spekla, sem naknadno dodala še peteršilj in sladko papriko.
Zraven se je prilegla skodelica močne kave. To je to, pa dober tek :)

PS: Imate radi jajca, omlete? Na kakšen način jih radi pripravljate?


8 comments:

  1. vuhuuu za super recept, obvezno moraš sodelovat v izzivu, ki se kuha s kristino iz bloga La dolce vita, tak lušten izziv healthy izziv in tale recept bi bil čist za zraven. jst mam ful rada jajčka taka al drgačna. Samo s porom jih pa res še nisem delala, ker moja tamala, ko vidita malo večje koščke zelenjave, že prebirata, potem pa vedn sekljam ko nora.;);)

    ReplyDelete
  2. Drgač pa moj zrad jajčkastobrok: spečemjajčko, posolim, popoprav, prerežem polnozrnato bagetko na polovico nanjo položim jajčko, dve rezini paradižnika in nekaj rukole in pojem kot sendvič.(brez sira, dodatkov namazaov) Super zdrav obrok, ki nasiti za kar nekaj ur:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tale recept se tudi sliši super, moram poskusit kdaj, pa čeprav kruha in testa ne jem, ampak včasih me vseeno prime ;)

      Delete
  3. Ja meni so jajca taka vsestranska jed, čeprav se jih občasno naveličam ;) To pa verjamem ja, za otroke, da niso preveč navdušeni, sploh pa ne nad tako velikimi kosi, jih je treba verjetno pošteno zakamuflirat, da potem pojedo ;)

    O super, to pa še nisem zasledila, na Kristininem blogu, bom počekirala, hvala ;)

    ReplyDelete
  4. Obooožujeem jajčka! :) Še posebej umešana jajčka s popečeno slanino in koščki paprike. :P Pogosto pa si naredim tudi pico z jajčno podlogo/omleto (začinim), lepo zapečem, nato pa obložim z pelati, sirom, šunko, papriko; pokrijem s folijo/pokrovko, da se sir raztopi in je okusen obrok tu. :D
    Te jajčne omlete s porom še nisem sprobala, tako da bom definitivno v kratkem. Hvala za njami recept! :)

    ReplyDelete
  5. Z veseljem, hvala za komentar :)

    Oo mjama, kot pico pa sploh še nisem probala.. to daš potem samo jajca, ali tudi kaj moke?

    ReplyDelete
  6. O njam, izgleda dobro, moram probat. Por imam že na spošno zelo rada.
    Sama ponavadi naredim omleto s tuno, čebulo, paradižnikom, papriko in sirom, včasih dodam tudi malo slanine. :)

    ReplyDelete
  7. O super, tudi jaz imam zelo rada omlete s tuno, jih že dolgo nisem jedla :)

    ReplyDelete