Tuesday, February 2, 2016

Blogi, ki me navdušujejo in jih redno spremljam


Danes pa bom z vami delila nekaj mojih najljubših blogov in spletnih strani, ob katerih res uživam, tako domačih, kot tujih.

Tako da, skuhajte si kavico ali čaj in pokukajte na seznam :).Morda najdete tudi kaj zase :).

PS: če imate kakšen predlog, sporočite. Delite tudi, kaj prebirate vi. Opažam, da mi manjka npr. kategorija literatura, filmi, tako da tu še iščem ideje, z izjemo Aljoša Harlamov, ki ga že spremljam.

Odnosi, psihologija, življenje: 

Alena

Mark Manson

Marc&Angel hack life

Tango v plesni dvorani za dva

Evelinamalina

Dumb Little Man

Koristna stran za blogerje pa je: ShoutMeLoud 

Lepota&Moda& Lifestyle:

Uf, tole vas je ogromno, slovenskih in tujih (realni seznam je še petkrat daljši ;).. Le nekaj omenjenih slovenskih, ki jih prebiram:

Far Far away in Korea (tole piše mamina sestrična :)!!)

Irena Sirena

Oopsi 

Mateja's beauty blog

Tatjana- My little Beauty World

21st century girl

Jessie Fairytale

Sugarlove blog

Our way everyday

Adjusting beauty

Nothin'n Fancy. Really.

The Chunky Cheeks

Prehrana& šport:

Vitja

Stašina fit kuhinja

Vem kaj jem

Keto recipes

Maxximum portal

Top Fit Mama 

Blogilates




14 comments:

  1. iiiii Sara hvala za omembo, mi noro veliko pomeni, pravi srček si:)*,in hvala za ideje še za kakšen drug blog. Sama saj veš, da te rada berem in imaš med mojimi naj blogi special place:)*

    ReplyDelete
  2. Z veseljem Monika in hvala za komentar, me res veseli da me rada prebiraš, mislim da to razveseli vsakega blogerja :**!!

    Jaz pa iskreno delim vse, ki me navdušujejo in tebe res rada berem. Vas je pa predvsem v kategoriji lepota&lifestyle (te teme me res sproščajo in se z užitkom potopim v branje in cedim sline ob slikah :D) toliko, da imam kar slabo vest, ker nisem omenila čisto vseh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne smeš imet slabe vesti, čeprav ko spišeš tako objavo potem nosiš nekaj časa tisti občutek, da nisi vseh dodal, si se komu zameril ampak brez potrebe, res.Meni je pa užitek brat še kake druge objave in ne samo o kozmetiki:):)

      Delete
  3. Res je, ker je ogromno odličnih blogov različnih kategorij :). Tudi jaz rada prebiram razne teme ja, paša za oči pa so predvsem kozmetične, pa kakšne popotniške tudi ;)

    ReplyDelete
  4. Hvala za omembo :). Jaz vsak dan odkrijem kakšne nove bloge, tako da mi je vedno všeč pokukat kaj drugi berejo :).

    ReplyDelete
  5. Z veseljem :)! U super, tudi jaz rada odkrivam nove bloge, tako da vse vabim, s predlogi na plan, jih bom vesela ;)

    ReplyDelete
  6. Ooooooo, hvala za omembo!!! <3 :)
    Tok si mi dan polepšala, res! ;) Sicer kot si verjetno opazila, imam več kot mesec mrka na blogu, ker mam porazno obdobje, ampak se vračam počasi v akcijo. :)
    Sara, pravi sonček si, res hvala! :) In upam, da tudi ti veš, da si mi ena top blogerk - ker obožujem takšne teme, o katerih sama pišeš. :)
    Se beremo, lep preostanek tedna ti želim! <3 :)

    ReplyDelete
  7. Me veseli Jasna in kar je res , je res- si odlična in rada imam tvoj stil. Ja, sem opazila da imaš premor, ampak kadar ga imamo, je po navadi z razlogom in tako je prav :)

    Pa hvala za pohvalo in tople besede, mi veliko pomeni. Se beremo :*

    ReplyDelete
  8. O, kakšno prijetno presenečenje, v čast mi je biti na takem seznamu! :) Tudi jaz tebe zelo rada prebiram, ker vedno izbiraš fajn teme, ki se jih marsikdo niti ne dotakne. Pa hvala za ideje še za druge bloge, vedno rada odkrivam še kaj novega :)

    ReplyDelete
  9. O najlepša hvala, in pa z veseljem sem te zapisala, vsi na seznamu so tu iskreno in z razlogom, ker uživam ob branju :)
    Hvala tudi tebi za kompliment.
    Ja, predlogi za nova branja so vedno dobrodošli, tako da če bi kdo želel deliti, kaj prebira, bom vesela :)

    ReplyDelete
  10. Tudi jaz si, ko imam čas, skuham kavo in berem bloge. Ravnokar to počnem, hehe.
    Pa hvala za omembo!!

    ReplyDelete
  11. Res imam to smotano navado, da vsega ne spremljam sproti, ampak si enkrat vzamem dan za branje blogov in takrat preberem vse objave, ki jih še nisem. Zato tudi odgovarjam šele sedaj - najlepša hvala za omembo, zares sva veseli, da naju bereš in hvala za vse komentarje. Tudi sama rada prebiram bloge različnih tematik, se bom pa tokrat malce bolj poglobila v poglavje psihologije in pregledala bloge, ki si jih navedla. :) HVALA, super si! :) (Natalija, zahvaljuje pa se tudi Tamara)

    ReplyDelete
  12. Z veseljem in hvala obema ;)) :*

    ReplyDelete