Wednesday, January 13, 2016

RECEPT Nasiten tunin narastek


Danes bom z vami delila zelo enostaven in okusen recept za tunine krekerje oz. narastek.

Recept, kakršen je v originalu, sicer najdete tukaj:
http://www.vitalno-telo.com/recepti/prigrizki/418-fit-tunini-krekerji


Moj postopek pa je nekoliko drugačen: v skodelico oz. plastično posodico najprej stresem približno 10 (ne 6) jedilnih žlic mehkih ovsenih kosmičev ali otrobov, nastrgam nekaj kremnega kokosa in dodam dve pločevinki tune ( ne le ene, saj pripravljam za oba naju s fantom, ter obrok štejem kot kosilo, ne le manjšo malico :)).



Dodam še česen v prahu ali pa nasekljan česen, npr. en strok, če ga imam pri roki. Popra npr. ne dodajam, dodam pa (pogosto pozabim) baziliko, sol, sezam in peteršilj pa pogosto prav tako kar izpustim.. Vse skupaj zmešam kar z vilico (ne s paličnim) in nato maso  porazporedim, zlijem, v manjši pekač in že pred peko narežem na nekakšne kocke. Voila :)!


Pa še nekaj: če se mi masa zdi preredka, oz. vidim, da tune nič ne ''drži skupaj'', da je dno mojega malega pekača skoraj golo, po občutku dodam, posipam, še več kosmičev, ki jih nato razporedim na vrh pekača in poravnam z vilico (lahko poravnate tudi s čopičem za peko, mče ga imate).


Če pa se mi masa zdi pregosta, kepasta, grudasta, pa dodam nekaj tekočine- to je lahko mleko ali kar voda, sama pa navadno dodam ovseno mleko (glej fotko), oz. napitek. Tekočino dolijem po občutku, saj že sproti vidim, kdaj se masa dovolj razredči.
 
Sama imam prenosno, malo električno pečico, v kateri narastek oz. krekerje pečem takole:
Najprej 20 minut iz obeh smeri (kroženje zraka v pečici) na cca. 180 stopinj, potem pa pečem še dodatnih 10 minut, tokrat na 190 stopinj, in sicer samo na zgornji strani narastka, da se naredi skorjica. Končni ''izdelek'' je viden na naslovni fotki :)


Skratka, meni je narastek odličen, okus pa je zanimiv preplet kokosa, ščepca česna, ki se presenetljivo lepo poda h kokosu, ter tune. Včasih pa, za spremembo ali če sem tune naveličana,
narastek naredim s skušo v oljčnem olju, sama kupujem znamko Špar.

Narastek je zelo nasiten, čeprav mu količinsko tega ni videti. Skrivnost je v tunini in kokosu, ki zelo napolnita želodček:).

Zraven se prileže skodelica čaja ali pa kave.  Pa še to: če vam bo narastek presuh, si ga premažite, lahko že celo preden ga date speči, ali pa naknadno, ko je že na krožniku, z grškim jogurtom ali kislo smetano. Obljubim, da bo odlično in bolj kremno, narastek ne bo presuh.

PS: Idejo za to, da bi z vami lahko delila nekaj receptov, je dala Larisa iz bloga 21st century girl

Larisa, hvala za idejo :D!


Pa dober tek :)!




2 comments:

  1. O, zanimiv recept! Obožujem tuno, ga bo treba preizkusiti. :) (Natalija)

    ReplyDelete
  2. Tudi jaz, ravno zate sem se takoj zagrela za recept, sploh pa me je navdušilo, da je res simpl :)
    Hvala za komentar :)!

    ReplyDelete