Monday, December 21, 2015

Posmehovanje ob novoletnih zaobljubah?!?

moja smrečica ;)

Danes me je, verjetno ker tudi name vpliva praznično vzdušje, od prijetnih občutkov, ki me prevzemajo ob druženjih, do tistih bolj zoprnih, ko samo stopim v nakupovalni center, pa me kar duši od množice hitečih in nervoznih ljudi, prešinilo, da bi napisala kaj o novoletnih zaobljubah.. Na kratko, ker se mi zdi da so moji posti predolgi. Zato se res skušam navaditi, da bi pisala bolj strnjeno, prijetnejše za branje in tudi bolj zanimivo.. No, to je že moja prva novoletna zaobljuba :D!

Očitno je v zraku en 'vibe', da se povsod piše in govori o zaobljubah, ciljih, željah po spremembi, prav v decembrskem času. Mogoče res zato, ker se narava umiri, počiva, kar baje vpliva tudi na to, da smo tudi sami obrnjeni bolj vase in ob iztekajočem letu pomislimo na 'obračun' naših dejanj, spoznanj, dogodkov v letu 2015.. 

Na kaj ste bili v letu 2015 ponosni? Kaj bi spremenili? Ste si zadali kakšne posebne novoletne zaobljube? Številni se iz njih norčujejo, predvsem namigujoč na vse tiste, ki se takoj po novem letu vpišejo na fitnes ali pričnejo z dieto, nato pa kmalu obupajo. 

Sama na to gledam drugače. Ok, mogoče jih je v odločitev, da se za takšno spremembo odločijo ravno pred ali tik po novem letu, gnala nekakšna kolektivna evforija, ki se vrti okoli praznikov. Ampak kaj pa potem? Ok, če jim ne uspe, jim pač ne. Vsaj poskušali so. Nekateri pa niti to ne. Prav takšni se pogosto posmehnejo ob poskusih in trudu tistih, ki si, pa čeprav simbolično ravno s 1.1., želijo sprememb. Drugačnega življenja, boljših odločitev, lepše postave, boljšega zdravja.

Na to, da s tem pričenjajo ravno januarja, lahko gledamo z dvignjenimi obrvmi, ob komentiranju, da je to tako 'ameriško', nerealistično, pocukrano ipd., ter si nesramno manemo roke, ko nekomu spodleti, (hja, foušija je kolektivno gorivo Slovencev), ali pa namesto tega človeka spodbujamo. Pa naj se nam zdijo njegove želje še tako privlečene za lase, kdo smo mi, kakšno pravico imamo, da mu nesramno ali cinično pokomentiramo, da to pa že ne bo uspelo? 

Da zagotovo ne bo shujšal, dobil službe, če pa je vendar recesija vedno hujša, odšel v tujino, ker da je tudi tam težko in se ne da kar tako uspeti itd.. Kdo ve, kaj mu uspe? Pa četudi mu ne..? Si tudi mi sami, če bi nekomu, morda še v zadregi in zadržano, razkrili svoje novoletne načrte, ne bi zaželeli vsaj spodbudnega pogleda, lepe želje? Tega, da nekdo verjame v nas in spoštuje naše odločitve?

Vsak ima pravico povedati svoje mnenje, a to ni isto, vsaj zame ne, kot foušija ali kritiziranje a priori. Če nam osebno novoletne zaobljube ne pomenijo nič, to še zdaleč ne pomeni, da ne pomenijo drugim. Jim pač novo leto predstavlja en začetek nečesa novega. In navsezadnje tudi je. Vsaj koledarsko. Pa moje novoletne želje?


Vedno bolj spoznavam da sem, čeprav sem pogosto tesnobna, nespečna, žalostna, zaskrbljena, brezposelna, pravzaprav zelo bogata. Želim si zdravja in ljubezni. To šteje največ.
Vsekakor tudi to, da se prebijem iz lupine svojih strahov.. 

Kakšne novoletne zaobljube imate vi, jih imate? :) 
Pa lepe praznike vsem <3!!

5 comments:

  1. Draga Sara,

    vesela sem, da si zbrala pogum in nas povabila k branju tvojih zapisov .. Ker bi bilo tako škoda, če jih ne bi delila! Bogati so, doživljajski, tako da se lahko najdemo v njih, ob njih razmišljamo in prečutimo to, kar se nam dogaja.

    Hvala ti, da deliš sebe z nami.

    Še se bom vračala. ♥

    Alenka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Alenka, najlepša hvala za tako čudovite besede in res me veseli, da si našla nekaj zase, oz. da te zapis pritegne. Hvala tebi, da me bereš in za tako spodbuden in prisrčen komentar <3!

      Delete
  2. Hehe, vem kako je, ko rad pišeš in se bi lahko razpisal na neko temo na zelo dolgo. Mislim prav grozno je, ko se moreš "bremzat" in ostat pri tistih ključnih zadevah, vsaj meni. :)
    Sama sicer ne delam novoletnih zaobljub, sicer pa sem mnenja, da so čisto ok. Karkoli že človeku pomaga pri uresničitvi nekega cilja je ok, pa če gre za novoletno zaobljubo ali jutri začnem (pogosteje pri meni). :)

    ReplyDelete
  3. Hehe, vem kako je, ko rad pišeš in se bi lahko razpisal na neko temo na zelo dolgo. Mislim prav grozno je, ko se moreš "bremzat" in ostat pri tistih ključnih zadevah, vsaj meni. :)
    Sama sicer ne delam novoletnih zaobljub, sicer pa sem mnenja, da so čisto ok. Karkoli že človeku pomaga pri uresničitvi nekega cilja je ok, pa če gre za novoletno zaobljubo ali jutri začnem (pogosteje pri meni). :)

    ReplyDelete
  4. Ja res je, pogosto se razpišem, pa vem, da raziskave baje kažejo, da je povprečen bralecv bolj ljubitelj krajših postov in stavkov, baje ;). Ja se strinjam, karkoli človeku pomaga, da dobi en zagon, ter da nadaljuje..

    ReplyDelete