Monday, October 13, 2014

Valencia- 4. del: Španski oktoberfest in peščeni gradovi


V Valenciji nisva samo nabirala kilometrine, sedela na klopicah v parkih, fotografirala katedral in grajskih trdnjav, ampak tudi nakupovala, čeprav ne na veliko, nekaj malenkosti pa vseeno. Med drugim sva med pohajkovanjem odkrila Mangov outlet, kjer so bile cene kar konkretno, za pol ali še več, znižane. Ironično, a sredi največje vročine sem pomislila na bližajoče, mrzle mesece v preljubi, vsaj kar se tiče narave& ljudi, če že ne v političnem smislu, domovini, ter si kupila debelo, pleteno jopico.. 

Zanjo sem odštela 20 eurov, kar se mi res ne zdi tako veliko, poleg tega sem že dolgo iskala rjavo jopico, ki bi jo lahko kombinirala na vse, pri nas pa Manga, tudi v Ljubljani že nekaj časa ne več, sploh ni, tako da sem bila vesela, da sem končno spet naletela nanj. Ker pa to ni modni blog, ampak bolj lifestyle, oziroma življenjsko- tuhtajoč, rajši nekaj besed več o raziskovanju mestnih ulic. 


Naletela sva na številne, res zanimive in posrečene, grafite. Nekateri so krasili zidove bolj odročnih, stanovanjskih predelov, spet drugi pa so se bohotili na fasadah stavb ali dvorišč sredi centra. Bili so tako zanimivi in odlično narisani, da sva jih morala fotogafirati. Jaz sem morala pozirati zraven, čeprav načeloma sploh ne maram postavljanja pred objektiv, sem veliko rajši za njim.

Mestne ulice pa so naju razočarale le v enem pogledu- skoraj nikjer, oziroma na le določenih mestih, redkeje kot npr. v Barceloni ali New Yorku, sva naletela na postojanke s pitno vodo, zato je bilo polurno tavanje v vročini, v primeru rahle dehidracije, včasih kar mučno. Kar pa naju je razveselilo je to, da sva čisto slučajno naletela na bikoborsko areno, ki pa že nekaj časa ne služi več temu, bikoborbe so v Španiji prepovedane od l. 2011, hvala bogu. 

Namesto tega je, vsaj ta v Valenciji, arena sedaj namenjena predvsem različnim dogodkom in pa turističnim ogledom. Prav tiste dni, ko sva jo obiskala tudi midva, se tam organizirali neke vrste španski Oktoberfest, skratka veselo rajanje ob pivu in glasbi, čeprav ko sva bila tam, se ni še nič dogajalo, so pa nekaj pripravljali...


V zadnjih dneh dopustovanja pa sva obiskala tudi plažo- mimogrede, je prostrana in peščena, ampak naju nekako ni vleklo, da bi se sončila ali kopala, iz več razlogov: nikjer nobene sence, zgolj žgoče sonce, poleg tega je plaža dejansko precej nevzdrževana, malenkost zanemarjena.

Prav prijetno pa je bilo sprehajanje po promenadi okoli pristanišča, ogromno je bilo tudi stojnic z najrazličnejšimi spominki, oblačili, nakitom, poslikala pa sva tudi peščene umetnine. Nekaj, povsem zagorelih, tako kot ribiči, ki so lovili na pomolu, mladeničev, je namreč ponosno razkazovalo svoje umetnine iz peska- večinoma peščene gradove, vmes pa so se našli tudi obrazi iz mivke itd.. 


Prav na promenadi ob plaži sem naletela tudi na eno izmed vsepovsod prisotnih Ale hop trgovin, v kateri najdete vse živo: od kuhinjskih in pisarniških pripomočkov, izdelkov za dom, sandalov, rutk, nakita in še in še. Tam sem kupila nekaj spominkov za domače, nato pa sva se odpravila na metro in do nogometnega stadiona, tik ob katerem pa se bohoti ogromni šoping center.


Vendar pa sva bila že precej utrujena in zdelana, prepotena od sonca in hoje, tako da sva si privoščila le preprosto malico- od doma prineseno papriko in kos kruha, ter se že veselila odhoda v apartma in masiranja bolečih nog.. 


Čez nekaj dni je sledil odhod, ki je bil precej težak, saj sva vedela, da naju v Sloveniji ne bo čakalo poletje, ampak uborih 9 stopinj.... A ostali so lepi spomini, ki nikdar ne bodo zbledeli :)

3 comments:

  1. Čudovite slike, po katerih vidim da sta se v sončni Valenciji imela prav luštno :)

    ReplyDelete
  2. Hvalaaaa :)! Ja, super je bilo, pravo poletje in čudovito mesto, priporočam ;)!

    ReplyDelete
  3. Čudovite objave. Navdušena sem nad grafiti. Kamorkoli grem, jih išče s pogledom (:
    Ja tudi jaz sem se že navadila na siesto in na "ponočevanje", na lenobnost in na preprostost. Skoraj malo preveč in prehitro.
    In res se ne bi branila, če bi kakšna prejšna potovanja delila z nami (:

    ReplyDelete