Wednesday, May 29, 2013

Ljudje okrog nas so lekcija našega življenja!



Ste se kdaj zalotili, da vas pri drugih ljudeh moti tisto- npr. določene osebnostne lastnosti, dejanja, besede, celo kretnje, mimika- za kar ste sčasoma, morda zahvaljujoč lastni analizi ali pa oceni nekoga drugega, spoznali, da je to značilno, vsaj v določeni meri, tudi za vas same?

En banalen primer: Ste imeli kdaj v življenju znanko, npr. sosedo ali sodelavko, katere vtikanje v življenja drugih vam je šlo na živce, potem pa ste se nekoč zalotili, da vi pravzaprav počnete podobno: da pogosto, skorajda nezavedno, in s kančkom zlobe komentirate svoje nestrinjanje z življenjem drugih? Morda pa ste to spoznali šele, ko vam je nekdo to očital?

Vsekakor se strinjam s pregovorom: Povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si!

Mene neko obnašanje ali komentar pogosto zmoti zato,  ker me podzavestno opomni na nekaj pri meni sami- mi nastavi ogledalo, kar pa ni najbolj prijetno. Tako me določena pikra opazka, posmehljiv izraz in odrezavo vedenje opomnijo na nekaj, s čimer sama pri sebi nisem najbolj zadovoljna.

Kaj pa ne le specifični komentarji in vedenja ljudi, ampak tudi oni v celoti, - z vsemi svojimi značilnostmi, življenjsko zgodbo in osebnostjo- kdo so ljudje, ki nas obdajajo? Ne le družina, saj te ne moremo zbirati, čeprav obstaja zanimivo prepričanje, v kolikor verjamete v življenje pred življenjem, da smo si tudi starše, v času pred svojim obstojem, izbrali sami, ter da smo izbrali prav takšne, kot jih potrebujemo za naše življenjske lekcije.

Kaj pa naši znanci, sodelavci, prijatelji, kolegi, kdo so ti ljudje? Nam gredo na živce, nas osrečujejo ali morda dolgočasijo? Jih jemljemo kot samoumevne, smo se sploh kdaj vprašali, zakaj so se življenjske poti prav teh oseb prekrižale z nami? So bile res naključne? Jaz sem mnenja, da je vsako poznanstvo z nekom lahko odlična šola, posebno, zakodirano, sporočilo, ki nam lahko pomaga postati boljša in srečnejša oseba.

Obdajajo nas namreč takšni ljudje, kot jih privlačimo, kot jih v nekem trenutku rabimo ob sebi, glede na to, kaj v tistem obdobju potrebujemo za lastno spoznanje. Če so to nergači in nas to čudi, je to morda znak, da tudi sami izžarevamo preveč negativne energije in da ne privlačimo, ne vzbujamo zanimanja v drugačnih- v ljudeh, ki so ves čas nasmejani in optimistični.

Če smo v zvezi z nasilnim partnerjem in imamo tudi sicer občutek, da nas nihče ne spoštuje, je to morda pokazatelj, da se v resnici nimamo radi in smo na tiho prepričani, da si ne zaslužimo boljšega življenja.

Razmislimo, kdo so ljudje okoli nas in pa ne toliko o tem, kakšen je njihov odnos do nas, ampak kakšen človek postanemo MI v njihovi družbi? 

Smo ob njih res oseba, kakršna si želimo biti in ob njih čutimo pozitivno energijo, ali pa nas morda obkrožajo takšni ljudje, ki nam kažejo neprijetno ogledalo?Smo ob njih agresivni, užaljeni, žalostni? Kaj to pomeni- razmislimo, saj je to sporočilo, da moramo nekaj spremeniti!!!!

1 comment:

  1. Zadnja dva odstavka sta mi dala misliti. Hvala (:

    ReplyDelete